1. Ce este Mom O’clock Marketplace?

Mom O’clock este o platforma online cu rol de intermediar intre diversi furnizori de produse si servicii din segmentul mama & bebe. Pe platforma www.momoclock.ro vei gasi o oferta variata de  produse si servicii atent alese pentru tine si pentru cei mici. Ne-am dorit sa cream un spatiu virtual in care sa gasesti tot ceea ce ai nevoie inca din perioada sarcinii si pana cand copiii au varsta pre-scolara, asa incat portofoliul Mom O’clock si lista de furnizori este in continua dezvoltare pentru a putea veni in intampinarea nevoilor tale.

Pentru mai multe detalii legate de brandul Mom O’clock, poti accesa sectiunea Despre noi

  1. Trebuie sa creez cont pentru a comanda pe momoclock.ro?

Nu. Nu este obligatoriu sa iti creezi un cont pentru a comanda. Poti trece direct la adaugarea produselor in cos si finalizarea comenzii fara cont. In acest caz va trebui sa introduci manual de fiecare data toate informatiile necesare pentru procesarea comenzii si livrare. 

Totusi, iti recomandam crearea unui cont mai ales daca pe viitor intentionezi sa comanzi din nou. Astfel, vei avea mereu la indemana situatia comenzilor tale actuale, un istoric al comenzilor, pentru a-ti fi retinute datele de contact, livrare, card etc si o plasare a comenzii mai facila, din doar cateva click-uri.

  1. Cum pot scapa de mesajul de cookies?

Din pacate nu prea poti :) Poti consulta sectiunile Politica Cookie si Termeni si conditii de utilizare a site-ului momoclock pentru mai multe detalii.

Un cookie contine informatii care fac legatura dintre utilizator si web-site-ul vizitat si are rolul de a oferi o experienta cat mai placuta si mai personalizata utilizatorilor care acceseaza un site in mod repetitiv. Astfel se retin unele informatii legate de preferintele utilizatorului, setari, configurari, cosul de cumparaturi, publicitate relevanta etc.   

  1. De ce vad preturi diferite pentru acelasi produs/tip de produs?

Mom O’clock este un agregator de furnizori, este o platforma intermediara, care te pune in legatura cu mai multi furnizori cu produse similare, uneori chiar identice. Datorita politicii diferite de pret intre furnizori, se poate ca la un moment dat sa vezi mai multe oferte disponibile pentru acelasi produs, care insa au detalii diferite legate de pret, termen de livrare etc, in functie de furnizorul care le comercializeaza. 

  1. De ce difera taxele de livrare per produs?

Mom O’clock este un marketplace, functionand ca o platforma intermediara intre furnizori si clientul final. Astfel ca, fiecare furnizor este liber sa isi aleaga propriile taxe de livrare, care pot fi diferite per categorie de produs, in functie de greutate, in functie de metodele de plata etc. 

Din aceleasi motive, atunci cand vei comanda produse din partea mai multor furnizori vei avea de achitat mai multe taxe de livrare, aferente fiecarui furnizor. Termenele de livrare pot fi si ele diferite in functie de furnizor.

  1. In cat timp voi primi produsele?

In dreptul fiecarui produs din platforma Mom O’clock vei vedea si informatii legate de termenele de livrare. Asigura-te ca produsul apare a fi “in stoc”. Atunci cand comanda ta se compune din produsele mai multor furnizori diferiti, termenele de livrare pot sa fie diferite. De asemenea, vei primi colete diferite din partea fiecarui furnizor. Daca apar intarzieri sau probleme de livrare te rugam sa ne contactezi la nr-ul de tel 0726 776 881  sau pe mail la [email protected]

  1. Pot plati cu cardul in siguranta?

Sigur. Chiar recomandam plata cu cardul pentru a simplifica modul de lucru cu curierii sau primirea produselor la livrare. In plus, costurile livrarii pot fi semnificativ mai mici daca alegi plata cu cardul.

1. Plata online cu cardul:

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata "Online prin card bancar" veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

2. Plata ramburs:

Plata poate fi facuta in numerar in momentul in care curierul va livreaza marfa comandata. Valoarea rambursului va fi inscrisa in factura ce insoteste marfa si aceeasi cu cea comunicata in momentul plasarii comenzii. 

ATENTIE!!! Pentru platile ramburs se poate percepe o taxa aditionala, care face costul de livrare sa fie mai mare pentru optiunea de ramburs versus optiunea de plata online.

  1. Am primit un voucher/card cadou Mom O’clock, cum procedez?

Cardurile cadou/ voucherele valorice Mom o’clock se pot utiliza pe site pentru achizitionarea oricaror produse sau servicii. Urmati pasii unei comenzi clasice, iar la final, ca metoda de plata alegeti optiunea “Voucher cadou”.

DE RETINUT! Valoarea voucherului poate fi folosita integral  in cadrul aceleiasi comezi, NU poate fi impartita in mai multe comenzi diferite. Daca, insa, ai o comanda mai mare decat valoarea cardului cadou, nu este nicio problema, poti completa valoarea voucherului cu plata prin card sau ramburs pana ajungi la suma totala de achitat a comenzii.

  1. Pot sa inapoiez produsele?

Sigur ca da. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

Pentru mai multe detalii si pasii de urmat in cazul unui retur, te rugam sa consulti sectiunea Politica de retur

  1. Cum procedez daca am gresit adresa de livrare?

Te sfatuim sa fii atent atunci cand completezi adresa de livrare, intrucat orice modificare de adresa de livrare se va putea realiza, insa cu costuri suplimentare pe care va trebui sa le suporti chiar tu. Totusi, in cazul in care ai gresit adresa de livrare, poti sa contactezi Mom O’clock pe mail sau telefonic sau poti scrie direct furnizorului care ti-a livrat produsele (gasesti datele lui de contact dand click pe numele lui din dreptul produsului comandat). Te rugam sa mentionezi numarul de comanda pentru a fi mai usor sa reperam comanda si a corecta informatiile necesare.

In plus, in functie de momentul in care vei face aceasta modificare, comanda ta ar putea sa intarzie fata de termenul estimat initial din cauza acestor modificari de adresa.

  1. Cum va contactez?

Vezi sectiunea Contact