In primele saptamani, in afara de faptul ca stii ca in urmatoarele 9 luni ti se va schimba viata, nu prea te lovesti de foarte multe transformari. Probabil ai trecut deja de sentimentele de panica si entuziasm care vin odata cu marea veste! Probabil lasi foarte multe planuri pe ultima suta de metri, incercand sa mai gusti un pic din ritmul si lucrurile cu care te-ai obisnuit! Cel putin asa a fost in cazul meu. In mare parte, povestea se reia si acum cu noul copil, mom o’clock, care se alatura familiei extinse. Doar ca in cazul asta, caruselul de emotii nu s-a oprit, ba chiar ai impresia ca o sa sara de pe sine uneori, iar planurile nu suporta amanare.
Nu ne-am intrebat niciodata cate grame are o banana sau cat lapte folosesti la un Flat White. Cu ocazia asta, am avut o revelatie: nu exista cafenele, ci laptarii:). “Aparent” avem nevoie de informatiile astea pentru a pune tara la cale si a contura un plan de afaceri, care deja a depasit numarul de versiuni cu care esti obisnuit intr-o corporatie. Jonglam cu statistici, intuitie si multe variabile care ne pot da planurile peste cap. Cu un ochi plangi si cu unul razi cand iti dai seama ca toate rotitele care se invarteau la jobul tau calduros, fara ca tu sa-ti bati capul cu ele, trebuie puse in miscare de tine de aceasta data. Partea buna este ca suntem o echipa cu simtul umorului si stim sa facem haz de necaz.
Si cat stai tu si lucrezi la planuri, auzi ca lumea a aflat deja de tine, fapt care te incanta dar care totodata te atentioneaza ca este nevoie de o clarificare asupra brandingului si a modului in care s-a nascut mom o’clock: initial, cand am inscris proiectul in concurs, l-am denumit The Village, plecand de la proverbul “it takes a village to raise a child”, numele fiind ulterior schimbat in urma unei sesiuni de brainstorming chiar la interviul final, inainte de admiterea in Camp. Deci, incepand cu 22 iunie, am botezat copilul mom o’clock si sub aceasta denumire va fi prezentat de acum incolo mamelor din lumea intreaga:). Lectie invatata de noi: consistenta in comunicare si abordare directa si sincera a problemei.
Intre timp, chiar daca nu avem multe lucruri definitivate inca, Sorin Badea ne-a invitat la Guerrilla HUB sa ne gandim la 10 idei de dezvoltare pentru mom o’clock pana in 2030 in nici mai mult, nici mai putin de 15 minute. Asta inseamna domnule cu adevarat viziune! Challenge accepted! Insa vi le prezentam intr-o postare separata.
In concluzie, o saptamana frumoasa, cu exceluri multe, cu idei care predau stafeta altora si cu o atitudine onesta si deschisa fata de orice probleme care ar putea sa apara. Inaintam in primul trimestru cu pasi repezi, asteptand cu nerabdare schimbarile majore pe care le anticipam cu emotie.