Persoanele care n-au copii nu vor intelege niciodata pe deplin nevoile celor care au copii. Si nici nu trebuie! E un timp pentru toate si pentru toti! :). Insa ca sa lamurim lucrurile, pentru cei care au copii, proiectul nostru este dedicat mamelor care petrec foarte mult timp alaturi de ei si care nu au alternative pentru a rupe rutina si oboseala. Pentru cei care nu au copii, e si mai simplu: facem o cafenea baby-friendly deschisa in mare parte mamelor, dar nu numai. Buunn! Pe scurt, dam locul calduros de la job pe incertitudinea din HORECA.
Chiar si cei mai putin cunoscatori stiu ca locatia este poate cea mai importanta si de acolo se incepe totul. De altfel, prima intrebare la intalnirile cu furnizorii de echipamente si de cafea este “Unde este locatia?”. Astfel ca mai toate discutiile noastre incep cu: ‘haideti sa va povestim un pic despre proiect, ce avem in plan, care e targetul nostru, in ce stadiu suntem si ce ne dorim de la dvs”. Prezenta in Guerrilla Camp ne ofera credibilitate, transmitand astfel certitudinea ca ne tinem de proiect si ca nu-si vor pierde timpul cu noi. Cred ca generatia noastra a fost crescuta in spiritul ca nu poti realiza nimic fara cunostinte sau pile, insa cumva acest proiect “restores faith in humanity”. Din fericire, exista oameni care isi arata deschiderea si disponibilitatea si ne indruma in acest nou business, ne ajuta cu oferte personalizate pe proiectul nostru si ne ofera din know how-ul lor chiar mai mult decat ne-am fi asteptat.
Prin urmare, saptamanile ce urmeaza sunt despre retusarea constanta a planului de afaceri in functie de ofertele primite si alegerea unui minim de furnizori cu care dorim sa lucram. Totodata, apar in discutie potentiale colaborari cu antreprenori care au demarat deja business-uri dedicate copiilor si mamelor, ceea ce ne incanta si ne ofera siguranta ca este o idee de business asteptata si vazuta cu ochi buni de multe persoane.
Intre timp, nu este perioada de vacante doar pentru cei de la Guerrilla, ci si pentru noi. Concediile nu mai sunt ca alta data, esti in permanenta activ si solicitat, un bacardi breezer la pranz s-ar putea sa nu fie cea mai buna idee cand un pachet de energie si chicoteli are nevoie de atentia si implicarea ta clipa de clipa. Iar escapadele din weekenduri nu mai sunt nici ele atat de dese.
Prin urmare, spor la vizitat “uitata” mare sau “uitatul” munte, sau pentru cei care stau departe de familie, “uitatii” parinti, pe o melodie de vara.